woensdag 3 januari 2018

Challenge # 17 Valentine


Hallo  allemaal,

Het is alweer tijd voor de eerste challenge van dit jaar.
Het thema voor deze challenge is Valentijn/anything goes.
Na alle kerstkaartjes aangekomen zijn  kunnen we nu lekker
los gaan met rood, roze, hartjes en lieve teksten.

Onze sponsor van deze maand is Bugaboo.

De leuke digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
De hartjes heb ik extra in de glitter gezet met de Pearl Colors van Gansai Tambi.
Rondom het hondje heb ik nog Embossing Enamel gestrooid van Stampendous.
Dit zijn kleine korreltje die je via de onderkant van het papier
verwarmt met de heattool waardoor ze gaan smelten.
De digi heb ik uitgestanst met een al wat oudere mal van Marianne design (CR1241).
De basis van mijn kaart is natuurlijk een hart, deze heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.153).
Het designpapier waarmee ik de mal heb bekleedt is van Kaiserkraft en komt ook uit de "oude doos".
Onder de bloemtoef heb ik een takje gemaakt met de Branch Leaves mal van Joy (6002/0939).
Deze heb ik na het stansen in twee stukken geknipt en tegenover elkaar onder de bloemen geplakt.
De vlinders die over dit hart vliegen zijn gemaakt met mallen van Joy.
De blauwe vlindertjes zijn gemaakt met mal 6002/0322.
Welke mal ik voor de grote vlinder weet ik niet aangezien deze los door mijn mallenbak "vloog".
Op de vleugels heb ik nog pareltjes gemaakt met de Nuvo Paerl Drops.
Als laatste ben ik nog eens in mijn lintenbak gedoken en heb een mooie bos bij elkaar gevonden. Deze heb ik met scrappers flos aan elkaar gebonden bovenin het hart.

Nu hoop ik dat ik bij jullie flink wat ideeën naar boven heb kunnen brengen en dat jullie allemaal aan de Valentijnskaartjes gaan en natuurlijk meedoen met onze challenge.
In ieder geval heel veel plezier en succes !!!!

Creatieve Groetjes
Lilian 



De winnaar van onze kerst challenge moeten jullie nog even van ons tegoed houden.
Het waren deze keer zoveel kaarten dat we moeite hebben met het kiezen van onze winnaars en vanwege de feestdagen en griep duurt dit iets langer om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes Ilona DT Coördinator



3 opmerkingen: