zaterdag 17 juni 2017

4e reminder #challenge 11

Hoi allemaal vandaag mijn reminder voor de challenge met thema bloemen.


Mijn digi-afdrukje is van Papernestdolls en heet Avery with Rose. Ik heb hem ingekleurd met Faber Castel Polychromos kleurpotloden. Doordat ik de TAG van Dutchdoobadoo met distress oxide Fossilized amber heb gemaakt, kreeg ik best fel geel, dus ben ik hierop ingesprongen met andere felle kleuren. Veel bloemen gebruikt ook vanwege het thema. En de tekst zelf gebrushlettered. 

We hebben de volgende sponsors :

Doen jullie weer mee?

Dit kan tot 26 juni 17.00 uur!

Om mee te dingen naar de prijzen 
moet je wel een zelf ingekleurde stempel op je kaart hebben,
 want anders kun je niet meedoen.

We kiezen deze maand maar liefst 2 winnaars met de random.

Eén winnaar ontvangt een verrassingspakket van Doe@ding

en de 2de winnaar mag 3 digi's uitkiezen op de site van The Paper Nest Dolls 

Daarnaast kiest het Designteam een top 3.

Groetjes en heel veel succes Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten