zondag 5 februari 2017

1e reminder challenge #7

Hallo allemaal

Dit is alweer de 1e reminder voor onze challenge met het thema "Bloemen".
Onze sponsors deze maand zijn Vilda Stamps en Ilona's Hobbyshop.
De stempel die ik heb gebruikt is dan ook van Vilda Stamps.
Het overige materiaal, is grotendeels van Ilona's Hobbyshop.
 
De stempel die ik heb gebruikt heet Orchidee en ik heb deze eens niet in het meest
voorkomende roze ingekleurd maar gekozen voor oranje.
 
 
De stempel is ingekleurd met kleurpotloden en gemat
op oranje linnen cardstock.

Op de lichtbeige basiskaart heb ik eerst een stukje ribbelkarton
en daarna 2 stroken gekleurd jute bevestigd.
Daarop het plaatje met de stempel 
Ter versiering hier en daar wat plakparels en een tule strik.


 We zullen ook deze keer weer at Random een winnaar kiezen.
Zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.
De Gastdesigner en de Top 3 zal door het DT-Team worden gekozen.

Met onze Challenge kun je nog meedoen tot 26 februari 17.00 uur.
Je kaart moet minimaal één zelf-ingekleurde stempel bevatten en uiteraard moet je je ook aan het thema houden, anders doe je niet mee met de prijzen!

groetjes Jolanda
 

2 opmerkingen:

  1. @Marga Bisschops, wat leuk dat je meedoet aan onze Creachicky's challenge. Ik kon geen reactie plaatsen op je link daarom doe ik het hier. Groetjes DT member Miriam

    BeantwoordenVerwijderen